2829
Una calma tensa la que s’ha viscut aquesta tarda-vespre a Torredembarra. Després dels incidents d’ahir, se sabia que a través de les xarxes socials, diversos grups s’havien citat per enfrontar-se amb grups de MENA.
La crida havia rebut resposta per alguns okupes de la casa de les Mimoses i altres MENA, fet que preveia que es pogués produir una baralla multitudinària. No ha estat així.
A ningú que circulés pels “punts calents” se li podia escapar la anormal presència de forces de seguretat que hi havia. A l’Avinguda Montserrat, per exemple, cap a les 6 de la tarda hi havia 3 dotacions dels mossos i una de la policia local.
També a la zona de l’estació de trens on a partir de les 8 del cespre s’ha presentat un grup de joves, suposadament del poble, que han tirat ampolles i pedres en veure que un grup de MENA baixava del tren. Els dos grups anaven armats amb pals i ganivets.
Tot i el petit altercat, no s’han hagut de lamentar ferits ni destrosses, encara que s’ha creat molta expectació entre les persones que estaven a la zona.
Per sort, dues dotacions d’antiavalots dels Mossos d’Esquadra han intervingut i han obligat als MENA a tornar a pujar al tren. S’han identificat a un grup de quatre joves, però no s’han produït detencions.
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 30 setembre, 2026 Torredembarra redueix un 13,3 % els fets delictius i reforça la prevenció i la coordinació policial
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 28 setembre, 2026 El Centre d’Estudis Sinibald de Mas presenta una visita virtual al fons marí de Torredembarra
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 27 setembre, 2026 Ruta turística de la corrupció torrenca: entre el delicte, l’engany i la picaresca.
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 25 setembre, 2026 La cantant torrenca Meritxell Puigdevall apareixerà a «La Selva» de TV3