1134
Torredembarra va viure ahir un fet insòlit, que va alterar l’esdevenir normal. Un jove de 26 anys va apunyalar greument a un altre al carrer Ribagorçana, al barri de Clarà.
El fet es va produir pels voltants d’un quart de quatre de la tarda, després d’una forta discussió a causa d’una presumpta agressió sexual, circumstàncies que s’estan investigant pels Mossos, i que va provocar l’alienació mental del jove, que se sap està diagnosticat i medicat, encara que pel que sembla feia dies que no prenia la seva medicació.
Així es va explicar en seu policial quan, acompanyat pel seu pare, es va entregar a la Policia Local i va informar que havia matat a un altre home. Poc després, una trucada d’emergència del 112 parlava d’una persona ferida amb arma blanca al carrer Ribagorçana.
La Policia Local va activar tots els agents disponibles. Les patrulles es van desplaçar fins al xalet on s’havia produït el suposat homicidi. Per altra banda, es va prendre declaració a pare i fill, que havien portat amb ells el ganivet amb el qual s’havia comès el delicte.
En pocs minuts, el xalet del número 30 del carrer Ribagorçana, era un formiguer: el SEM i ambulàncies, patrulles de seguretat ciutadana de Policia Local i Mossos d’Esquadra, la unitat científica de Mossos, un helicòpter medicalitzat per traslladar a la víctima a l’Hospital, etc.
Al xalet, una parella, que se sap que tenia una amistat amb l’agressor, estava ferida. Ell molt greu, inconscient i amb un mínim de tres punyalades: una al coll, una al pit (perforant pulmó) i una al braç. Les dues primeres podrien haver estat mortals si no hagués intervingut el SEM.
De fet, les ferides eren tan greus que era comprensible que la primera impressió hagués estat que la víctima havia mort. Per sort, l’equip mèdic va estabilitzar el noi a temps i va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge en l’helicòpter medicalitzat.
La jove va rebre un cop de cap a la cara quan va voler aturar la ira de l’atacant. No va patir ferides d’arma blanca i va ser traslladada a Santa Tecla per a una observació més exhaustiva. Va rebre l’alta a primera hora del vespre.
Els Mossos van arribar a la comissaria poc abans de les 17.30 hores i es van fer càrrec de l’autor confés. Se’l van emportar en un cotxe patrulla a la comissaria del Vendrell. Possiblement, se l’acusarà d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, encara que caldrà analitzar les proves recollides al xalet a més de les diferents declaracions.
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 9 octubre, 2026 Yolanda Arxer (la Nena Mora): «El meu personatge és una dona forta que, tot i la duresa de la situació que vivia i la por que tenia, no es va rendir».
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 30 setembre, 2026 Torredembarra redueix un 13,3 % els fets delictius i reforça la prevenció i la coordinació policial
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 28 setembre, 2026 El Centre d’Estudis Sinibald de Mas presenta una visita virtual al fons marí de Torredembarra
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 27 setembre, 2026 Ruta turística de la corrupció torrenca: entre el delicte, l’engany i la picaresca.