Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • COMPARTEIX

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Pinterest

Exposició de dibuixos a tinta de Ventura Ortiga al pati Jaume I de l’Ajuntament de Tarragona

icona de visites238

icona de comentaris

Exposició de dibuixos a tinta de Ventura Ortiga al pati Jaume I de l’Ajuntament de Tarragona

Ventura Ortiga és el dibuixant del Mònic

De l’11 al 30 de març de 2025, l’Ajuntament de Tarragona acollirà una exposició de dibuixos a tinta de l’artista torrenc Ventura Ortiga al pati Jaume I (Pl. de la Font, 1). Aquesta mostra, que promet captivar els amants de l’art i el dibuix, oferirà la mirada inconfusible i detallada d’aquest creador, molt apreciat per la seva tècnica precisa i la seva capacitat per transmetre emocions a través del traç.

La inauguració oficial tindrà lloc el dimarts 11 de març a les 19 hores, en un acte obert al públic on els assistents podran conèixer més de prop l’artista i la seva obra. L’exposició estarà oberta al públic de dilluns a divendres, en horari d’11 a 20 hores, i els dissabtes i festius, d’11 a 13 hores.

Ventura Ortiga, va estudiar a l’Escola Massana d’Art i Disseny de Barcelona i va treballar en diferents empreses dedicades a la publicitat. Durant un temps, fins i tot, va treballar entintant dibuixos de còmic per una coneguda empresa del sector, però, finalment, va abandonar la seva faceta artística per dedicar-se al món de la construcció.  Amb tot i això, ha col·laborat amb diferents publicacions, com per exemple el Diari de Tarragona, fent vinyetes. En l’actualitat, ho continua fent al Mònic de la Torre on cada mes retrata amb cínica ironia l’actualitat local.

Aquesta exposició és una oportunitat única per apropar-se a l’univers artístic de Ventura Ortiga i gaudir d’una experiència cultural en un entorn emblemàtic com és el pati Jaume I de Tarragona. No us la perdeu!