1092
Demà s’ha de votar el “Dictamen proposant la determinació de l’exercici dels càrrecs amb dedicació parcial i les corresponents retribucions”, en què s’han d’aprovar els sous dels regidors i regidores municipals.
Però, el cert és que el punt no s’aprovarà tal i com s’havia redactat inicialment i havíem informat. I és que el Grup d’ERC ha presentat una esmena que el modificarà.
Segons ha pogut constatar el Mònic, les regidores Maria Gual i Margaret Rovira no es podran acollir a la seva dedicació parcial fins després del mes d’agost per la qual cosa fins a aquesta data cobraran per assistències.
Per aquest motiu, des d’ERC s’ha demanat que s’afegeixi l’import a percebre per les Juntes de Govern (200 €) –n’hi ha un mínim de 4 al mes– i que la dedicació parcial de les regidores no s’iniciï fins l’1 de setembre.
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 9 octubre, 2026 Yolanda Arxer (la Nena Mora): «El meu personatge és una dona forta que, tot i la duresa de la situació que vivia i la por que tenia, no es va rendir».
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 30 setembre, 2026 Torredembarra redueix un 13,3 % els fets delictius i reforça la prevenció i la coordinació policial
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 28 setembre, 2026 El Centre d’Estudis Sinibald de Mas presenta una visita virtual al fons marí de Torredembarra
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 25 setembre, 2026 La cantant torrenca Meritxell Puigdevall apareixerà a «La Selva» de TV3