Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • COMPARTEIX

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • WhatsApp
  • Pinterest

El servei de dinamització esportiva a la platja de la Paella es posa en marxa del 29 de juny al 28 d’agost De dilluns a divendres, de 17 a 21 h

icona de visites90

icona de comentaris

El servei de dinamització esportiva a la platja de la Paella es posa en marxa del 29 de juny al 28 d’agost De dilluns a divendres, de 17 a 21 h

El servei de dinamització esportiva a la platja de la Paella es torna a posar en marxa del 29 de juny al 28 d’agost, en horari de dilluns a divendres, de 17 a 21 h. L’objectiu del servei que ofereix l’Ajuntament de Torredembarra, a través de la Regidoria d’Esports, és facilitar i fomentar la pràctica esportiva a les instal·lacions de la Zona Esportiu Municipal de la Platja de la Paella.

Facilitats i beneficis per a les persones usuàries

Els usuaris i usuàries podran gaudir de material esportiu gratuïtament gràcies a aquest servei. El dinamitzador esportiu s’encarregarà de proporcionar el material necessari per a la pràctica d’esports com el voleibol platja, el futbol platja i el tennis platja. A més, es mantindran les pistes de joc en bones condicions, assegurant una experiència esportiva òptima per a tothom.

Coordinació i gestió dels espais 

Una de les tasques clau del dinamitzador esportiu serà coordinar l’ús de les pistes, mantenint un ordre de torns per garantir que tots els participants tinguin l’oportunitat de gaudir de les instal·lacions. Aquesta gestió permetrà més fluïdesa en les activitats i una millor organització dels espais esportius.