789
Des d’avui i fins al 2 de maig, la Policia Local de Torredembarra realitzarà una campanya, coordinada en l’àmbit territorial català pel Servei Català de Trànsit, sobre distraccions al volant i l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor.
En aquest cas, serà una campanya orientada a controlar les distraccions ocasionades per la utilització del mòbil, l’aparell de ràdio del vehicle, dispositius GPS i altres aparells que ocasionen la pèrdua d’atenció permanent a la conducció. També es farà un control de les possibles infraccions comeses en l’incompliment de les obligacions indicades per un semàfor.
Amb aquesta i altres mesures, es pretén aconseguir un canvi cultural en la conducció, circulació i mobilitat dels ciutadans i les ciutadanes que ajudi a evitar d’incompliment d’aquestes normes bàsiques de trànsit, i conseqüentment es redueixi la sinistralitat viària.
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 14 juliol, 2026 Montse Muñoz: «Hem demostrat que un govern format per partits diferents pot treballar amb un únic objectiu: Creixell»
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 14 juliol, 2026 El pòster de la Festa Major torna per ajudar a finançar el Lleó
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 13 juliol, 2026 El Lleó rugeix per primera vegada i engrandeix el Seguici Popular de Torredembarra
Jordi Guasch Per Jordi Guasch - 12 juliol, 2026 Javier Ramírez, diputat al Parlament: “Si crec que soc testimoni d’un acte delictiu, no només tinc el deure moral, sinó també l’obligació jurídica de posar-lo en coneixement dels òrgans competents”